wtorek, 16 stycznia 2018 r.  Imieniny: Mascelego, Walerii, Włodzimierza
Komentarze
Branża reklamowa traci na nowej polityce cookies w Safari, przychody Criteo w dół o 20 procent

Dodano: 13.01.2018 20:03 | 0 odsłon | 0 komentarzy

Po wprowadzeniu przez Apple w przeglądarce Safari systemu Intelligent Tracking Prevention ograniczającego śledzenie zachowań użytkowników w sieci branża reklamowa zaczyna odczuwać jego skutki. Firma Criteo zapowiada, że z powodu zmian w Safari jej przychody w 2018 roku spadną o jedną piątą, a IAB Tech Lab przewiduje, że podobna sytuacja spotka wielu graczy w segmencie reklamowym.

Więcej w serwisie www.wirtualnemedia.pl »

Tagi: Apple



KomentarzeKomentarze:
reklama

Copyright © 2008 - 2018 www.komputery.grupamedialna.com.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone